İNHİSAR SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI
BÜRO GÖREVLİSİ PERSONEL ALIM İLANI
Çalışma Şekli: 4857 Sayılı Kanuna Tabi Belirsiz Süreli Sözleşmeli
Unvanı: Büro Görevlisi
İstihdam Sayısı: 1 Kişi
I- ADAYLARDA ARANACAK ŞARTLAR
Alınacak adayların aşağıdaki şartları taşıması gerekmektedir.
A- GENEL ŞARTLAR
1-Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
2- Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,
3-18 Yaşını bitirmiş ve son başvuru tarihi itibariyle 40 yaşını doldurmamış olmak,
4- Erkek adaylarda askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlik ile ilişiği bulunmamak.
Not: Askerlik durumu tecilli olanların da müracaatları kabul edilecektir.
5.- Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
6-Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.
7- Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak.
8- 4 Yıllık Yükseköğretim Kurumlarından mezun olmak.
9-ÖSYM tarafından (2021) veya (2022) yıllarında yapılan geçerli Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSSP3 puan türünde en az 60 puan almış olmak.
B-ÖZEL ŞARTLAR :
1-İnhisar İlçesinde 22.12.2022 tarihi itibariyle en az 1 (Bir) yıl süreyle ve kesintisiz ikamet ediyor olması veya başvuranın kütüğünün İnhisar ilçesinde (bayan adayların anne veya babasının kütüğü de olabilir) olması gereklidir.
2-Sosyal iletişim becerisine sahip olmak.
3-Görevini devamlı yapmasına engel bir durumun olmadığını, akıl hastalığı veya vücut sakatlığı ile özrü bulunmadığını, her türlü coğrafi ve iklim koşullarında görev yapabileceğini gösterir sağlık raporu (İşe alınması kesinleşen adaydan istenecektir.)
4-Asgari B sınıfı sürücü belgesine sahip olmak ve aktif araç kullanıyor olmak.
5- Belirsiz Süreli İş Sözleşmesi yapılan adaya 2 aylık deneme süresi verilecek olup deneme süresinde başarısız olan veya sözleşme şartlarına uymayan adayın iş akdine son verilecektir.
MÜLAKAT ÖNCESİ İSTENİLECEK BELGELER
1-İş başvuru formu (Vakfımızdan temin edilecektir)
2- Nüfus Cüzdanı önlü arkalı fotokopisi (T.C. Numaralı yazılı)
3- KPSSP3 Sonuç Belgesi fotokopisi
4- Adli Sicil Belgesi
5- Diploma Fotokopisi
6- İkametgah belgesi (İnhisar İlçesinde 22.12.2022 tarihi itibariyle en az 1 (Bir) yıl süreyle ve kesintisiz ikamet ettiğine veya başvuranın kütüğünün İnhisar ilçesinde (bayan adayların anne veya babasının kütüğü de olabilir) olduğuna dair.)
7- Sürücü belgesi fotokopisi
8- Özgeçmiş
9- Erkek Adaylar için Askerlik görevini yaptığına veya askerlik ile ilişiği bulunmadığına dair belge
10- 1 adet vesikalık fotoğraf
11- Görevini sürekli yapmasına engel olabilecek hastalığının bulunmadığına gösteren sağlık raporu. (Sözleşme imzalama aşamasında istenecektir.)
Not: Fotokopisi verilecek belgelerin vakfa teslimi esnasında aslı veya noter onaylı suretlerinin ibrazı zorunludur.
BAŞVURU VE MÜLAKATA İLİŞKİN BİLGİLER
1-Başvurular 22/12/2022 başlayacak olup, 29/12/2022 tarihinde sona erecektir. Belirtilen tarihten sonra yapılan müracaatlar değerlendirmeye alınmayacaktır.
2-Başvurular https://vakifilan.aile.gov.tr/ adresindeki SYDV personel alımları menüsünden online olarak alınacak, sistem tarafından KPSS puan kontrolleri yapılacaktır.
3-Başvuran adaylar, Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü tarafından KPSS puanlarına göre sıralanacak ve en yüksek puandan başlanarak alınacak personel sayısının 5 katı aday ( 5 kişi ) sözlü mülakata çağrılacaktır. Başvuran adayların KPSS puanına göre sıralanmış tam listesi İnhisar Kaymakamlığı internet sitesi www.inhisar.gov.tr adresinde ilan edilecektir. Bu ilan tebliğ mahiyetinde olacağından ayrıca tebligat yapılmayacaktır. Mülakat tarihi ve saati ayrıca ilan edilecektir.
4-Mülakata girmeye hak kazanan adayların mülakat öncesi istenecek belgeler başlığı altında yazılan belgelerini 02/01/2023 Pazartesi günü mesai bitimine kadar eksiksiz olarak İnhisar Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına bizzat teslim etmeleri gerekmektedir. Belgelerini belirtilen tarih ve saatte teslim etmeyen adaylar mülakata alınmayacaktır.
5- Mülakat tarihi ve saati İnhisar Kaymakamlığı internet sitesi www.inhisar.gov.tr adresinde ilan edilecektir.
6-Gerçeğe aykırı belge ile müracaat ettiği anlaşılan adayların, işe alımları yapılmış olsa bile sözleşmeleri iptal edilir.
7-Ayrıntılı Bilgi için Vakıf Müdürü Barış ALTUNAY TEL: 0 228 3712373
İlanen Duyurulur.